colaboratori asigurari ,job asigurari

colaboratori asigurari

CV de completat

 

Cautam directori zonali

 

Responsabilitati
-formare si coordonare structuri,
-dezvoltare zonala


Cerinte
-atitudine pozitiva,
-foarte bune abilitati de comunicare, negociere si vanzare,
-experienta min 2 ani cu portofoliu


Beneficii Oferite
-pachet salarial motivant si personalizat ,comision de pana la 90%

 


 Ce inseamna asistent in brokeraj ?
-o metoda buna de a cunoaste si de a intra in relatie cu alti oameni;
-castiguri pe masura efortului depus;
-program de lucru flexibil;
-activitate lucrativa profitabila de suplimentare a veniturilor;
-o metoda buna de a porni o afacere personal? fara a investi resurse financiare sau conditie fizica;
-afacere de succes pentru persoane de toate varstele si din toate clasele sociale;
.... si... mai presus de toate: independenta; esti propriul tau sef, ceea ce înseamna ca:
Poti lucra cu norma intreaga sau jumatate de norma, tu alegi cand si cat de mult vrei sa lucrezi.
Iti poti defini singur scopurile si cum le vei atinge.
Poti castiga in functie de efortul depus. Nivelul succesului este limitat doar de propria-ti dorinta de a lucra.
Ai propria afacere
Poti primi ajutor sau poti fi pregatit de catre noi pentru ati atinge obiectivele.

Oamenilor le place sa aiba propriul consilier de asigurare pe care sa se bazeze
Oamenii apreciaza din ce in ce mai mult ideea de a avea „propriul om in asigurari” care sa ii sfatuiasca si pe care sa se bazeze cand vine vorba de acest domeniu atat de complex. Pentru a te ridica la nivelul asteptarilor clientilor tai, trebuie sa fii cel mai bun. Noi te ajutam cu suport tehnic si informatic, iti punem la dispozitie o platforma de lucru din care sa poti emite toate tipurile de asigurari, la toate societatile de asigurare, astfel incat clientul tau sa aiba convingerea certa a
faptului ca esti cel mai bun si, indiferent de ce asigurare ar avea nevoie, tu, consilierul lui, poti sa il ajuti.
Toate aceste lucruri te ajuta mai mult decat crezi pentru ca, un client multumit iti aduce alti clienti. Acesta este punctul tau principal de dezvoltare al vanzarilor proprii, recomandarile clientilor.
Un mod de lucru profesionist, stapanirea cu exactitate a informatiilor, cunostinte de marketing precum si dorinta de a fi apreciat de clientii tai, pot face din tine un asistent in brokeraj pe care clientii sa si-l doreasca aproape.
Cel mai mare avantaj al activitatii de asistent in brokeraj cu structura MLM, il reprezinta faptul ca nu trebuie sa tii prezentari, sa incerci sa vinzi produse de care probabil lumea nu are nevoie, discutam de servicii necesare populatiei, unele dintre ele chiar obligatorii, cum sunt momentan politele de asigurare RCA, locuinte, malpraxis medical, raspunderi civile, pensia privata obligatorie si, in scurt timp asigurarile de sanatate.
Avand in vedere situatia economica existenta precum si conditiile meteo din ce in ce mai schimbatoare si imprevizibile, populatia incepe sa constientizeze tot mai accentuat necesitatea unei asigurari si modul in care te poate salva o asigurare, de exemplu: asigurarile agricole au adus beneficii populatiei care si-au asigurat terenurile impotriva calamitatilor naturale.

De ce brokeraj in asigurari?


Asistentul in brokeraj reprezinta baza unei industrii în plina dezvoltare.
Oameni din toate categoriile sociale, de toate vârstele se bucur? de succes în domeniul asigurarilor in sistem multi level. Aproximativ 65% din cei ce lucreaz? în domeniu sunt barbati, iar restul sunt femei.
Faptul ca lucrezi in structura te ajuta si pe tine pentru ca obtii venituri sigure din munca consilierilor tai, dar si pe cei din structura ca le oferi posibilitatea de a castiga venituri suplimentare. Practic, tu decizi ce comision urmeaza sa primeasca consilierii tai, ce nivel le vei oferi in sistemul de cariera; si vei face acest lucru intrucat ai libertatea de a alege cum vrei sa lucrezi cu fiecare.


De ce comision si nu salariu fix?


Motivul principal pentru care se lucreaza cu comision este reprezentat de faptul ca, fiind un bussines propriu, gestionat personal, este extrem de important sa nu fii ingradit in obtinerea veniturilor. Imaginati-va ca aveti colaboratori care muncesc diferit, unii incaseaza mai mult, altii mai putin, fiecare functie de dorinta proprie si mai ales de nivelul de munca depus. Nu ar fi corect pentru ei ca nivelul de salarizare sa fie egal in cazul acesta, toti au dreptul sa castige cat de mult au nevoie.
Mai mult, fiecare este motivat sa munceasca pentru dezvoltarea personala intru cu totul alt mod decat daca ar fi platiti la salariu fix.
Mul?i consilieri încep prin a lucra doar part-time in asigurari, iar mai târziu, când vânz?rile cresc iar comisioanele obtinute sunt din ce in ce mai profitabile, renun?? la cealalt? carier?.
Pentru mine, persoanal, faptul ca am primit oferta de a lucra in sistem MLM a insemnat o foarte mare schimbare. Administrez mai multe puncte de lucru cu personal angajat. Pana sa intru in Campion, activitatea decurgea astfel: eu plateam salariu fix, angajatii incasau salariile, incasarile lunare reprezentau un stres pentru mine, si nici o emotie pentru angajati. Schimbarea produsa prin trecerea de la salarii fixe la comision, a avut influente majore atat asupra incasarilor pe punctele de lucru cat si asupra veniturilor angajatilor mei. Voi enumera doar cateva dintre punctele forte care au dus la cresterea veniturilor:
-schimbarea de atitudine a colaboratorilor fata de clienti: constientizand faptul ca trebuie sa fie foarte buni, consilierii au inceput sa se documenteze despre modul de abordare al clientilor, au constatat astfel ca daca se poarta profesionist cu clientii, daca zambesc si ofera consiliere prin informatiile si produsele oferite, clientii capata incredere si nu te vad doar ca un simplu vanzator de la care cumpara un produs si atat, ci, prind incredere si respect fata de tine;
-au inceput sa fie atenti asupra contactului vizual, posturii, zambetului, numelui clientului cu care discuta, modului cum expun situatiile precum si complimentele adresate clientilor;
-au inceput sa dea o mai mare importanta modului in care se prezinta in fata clientilor, atat din punct de vedere estetic cat mai ales vestimentar. Pe principiul ca intotdeauna prima impresie conteaza 80% in rezultatul unei negocieri, au inceput sa se imbrace adecvat, sa se ingrijeasca de aspectul coafurii sau al machiajului, in cazul persoanelor de gen feminin, etc.
-cunoscand produsele si stapanind foarte bine informatiile pe care le aveau, au inceput sa fie foarte increzatori, sa aiba atitudine pozitiva, sa priveasca lucrurile cu entuziasm si optimism.
Acum angajatii mei imi sunt colaboratori, castiga foarte bine din comisioane, isi doresc din ce in ce mai multi clienti, cauta solutii de dezvoltare si aplica singuri diverse strategii de marketing, strategii care duc clar la cresterea incasarilor. Toate acestea inseamna venituri mai mari pentru ei, dar si diferente de comision pentru mine.

Cum te poti dezvolta?


Asa cum am spus si mai sus, avantajul tau pe piata esti chiar tu, prin nivelul tau de pregatire precum si prin gama diversificata de asigurari oferite, vei atrage clienti care te vor vrea aproape. Recomandarile clientilor sunt foarte importante pentru vanzarile tale personale, si acestea vor veni fara ca tu sa le ceri daca clientii vor vedea in tine o persoana de incredere si profesionista.
Poti, de asemenea, sa te dezvolti prin amplasarea de puncte de lucru in zone comerciale cu trafic mare de clienti, spre exemplu, hipermarket sau centre comerciale. Prin echipa noastra de profesionalisti te putem ajuta in negocierea contractelor pentru spatii. Un mare succces in promovarea acestui gen de servicii il are impartirea de pliante si fluturasi, prin care populatia sa stie ca existi pe piata si ca le poti oferi servicii de calitate si preturi competitive.
In ceea ce priveste dezvoltarea echipei, poti gasi colaboratori oriunde, pentru ca toata lumea are nevoie de un venit in plus. Nu trebuie sa uitam faptul ca o mare
parte din asigurari sunt obligatorii, iar lucrul acesta face ca vanzarea sa fie si mai usoara. Cateva exemple de colaboratori: agentii de turism, (pentru asigurari de calatorie), o persoana de contact din institutiile medicale sau lanturile farmaceutice (pentru asigurarile de malpraxis si raspundere profesionala), un cadru didactic, persoane care locuiesc la comune (pentru asigurarile de locuinta obligatorii), colaborari cu service-uri auto, spalatorii, vulcanizari, orice locatie unde se gasesc masini, dealeri auto, si, foarte important, chiar agenti de asigurari care lucreaza in agentiile societatilor de asigurare (au salarii mici, vand pentru o singura societate, si sunt conditionati de nivelul incasarilor). Acestea sunt doar cateva idei de dezvoltare, pentru care aveti tot sprijinul nostru.
Obtiunea de a lucra singur sau de a lucra cu consilieri proprii, iti apartine. Totul tine de tine, de modul de lucru si de planul personal de dezvoltare.

Pentru o colaborare profitabila de ambele parti noi va garantam:
-sprijin tehnic si informatic in toate actiunile pe care le intreprindeti;
-ajutor in negocierea cu diversi parteneri de afacere;
-cele mai competitive comisioane de pe piata;
-sprijin in relatia cu asiguratorii;
-sprijin in dezvoltarea echipei de colaboratori;
-sprijin in cresterea veniturilor si in avansarea in sistemul de cariera, precum si ajutor in orice situatie ce intervine pe parcursul colaborarii noastre.
Dorim din partea dumneavoastra, in schimb, profesionalism si seriozitate in bussines-ul pe care il dezvoltam impreuna.


CV de completat